02 09 2011

İsmail Abi diyor ki;

 

Hoşgeldiniz.

Leyla ve Mecnun dizisi sevenleri ve sevmeyeleri.

Aa böyle bir dizi mi varmış diyenleri. Yeni gördüm bir bakalım nasıl diyenleri.

Aman boşver diyenleri, vay ne güzel siteymiş takibe alalım diyenleri.

Hepiniz hoşgeldiniz sayfama.

Buyrun çayınız efendim;

'adam bana çay verdi çay çay. bana çay verdi. çay veren adam kötü olur mu hiç ?'

Söyleyin sevgili izleyiciler olur mu hiç olmaz tabi.

Şimdi bu sayfa ne sayfasıdır, anlamışsınızdır ama ben yinede söyleyeyim. Leyla ve Mecnun Dizisini indirme ve izleme sayfasıdır. İster izler ister indirirsiniz. Hem izleyip hem indirebilirsinizde...

'nabacanız sevgili izleyiciler ekmek parası'
Neden reklamlar var bu sayfada demeyin bi sayfam olmuşken reklamsız olmasın dedim nabacanız ekmek parası "Ramazan Davulunu" da verdik =)

'senin ağzından çıkanla kulağının duyduğunun aynı şey olmadığının hiçmi farkında değilsin'

Desemde aldırmayın siz bana sevdiğimden diyom onu. Yoksaa..

Hem bakın gerçekten güzel şeyler derim ben bazen. Güzel dizidir Leyla ile Mecnun. Pek severim ben Mecnunu . Başına bişey geldimi;

"gidelim ağzını burnunu kıralım"

derim ama o yanaşmaz tabi. Derki

'abi sen iyi misin?'

Koç gibiyim koç evelallah.

Sizle konuşayım derken,

"nam nam nam nam nam yemişim dört tane simit."

Sizede kalmadı. sağlık olsun be sevgili izleyiciler. candan önemlimi.

Şimdi sevgili izleyiciler hadi ben gittim siz izleyin bölümleri.

'benim babam türk sinemasına yeşilçamı diken adamdır.'

O derece izleyin ona göre. Hadi kalın sağlıcakla.

(ismailabi.blogcu)

Dibine Not:

Kırmızı yazılar Leyla ile Mecnun dizisinden İsmail Abi karakterli oyuncunun replikleridir.

Mavi olan ise Mecnun karakterinin repliğidir.

985
0
0
Yorum Yaz