04 09 2011

LEYLA iLE MECNUN 22.BOLUM

LEYLA iLE MECNUN 22.BOLUM |  görsel 1

    ............................................................................... olaylar olaylar =)         22.Bölüm İndir Devamı

04 09 2011

LEYLA iLE MECNUN 21.BOLUM

LEYLA iLE MECNUN 21.BOLUM |  görsel 1

    ............................................................................... olaylar olaylar =)         21.Bölüm İndir Devamı

04 09 2011

LEYLA iLE MECNUN 20.BOLUM

LEYLA iLE MECNUN 20.BOLUM |  görsel 1

    ............................................................................... olaylar olaylar =)         20.Bölüm İndir Devamı

04 09 2011

LEYLA iLE MECNUN 19.BOLUM

LEYLA iLE MECNUN 19.BOLUM |  görsel 1

    ............................................................................... olaylar olaylar =)         19.Bölüm İndir Devamı

04 09 2011

LEYLA iLE MECNUN 18.BOLUM

LEYLA iLE MECNUN 18.BOLUM |  görsel 1

    ............................................................................... olaylar olaylar =)         18.Bölüm İndir Devamı

04 09 2011

LEYLA iLE MECNUN 17.BOLUM

LEYLA iLE MECNUN 17.BOLUM |  görsel 1

    ............................................................................... olaylar olaylar =)         17.Bölüm İndir Devamı

04 09 2011

LEYLA iLE MECNUN 16.BOLUM

LEYLA iLE MECNUN 16.BOLUM |  görsel 1

    ............................................................................... olaylar olaylar =)         16.Bölüm İndir Devamı

04 09 2011

LEYLA iLE MECNUN 15.BOLUM

LEYLA iLE MECNUN 15.BOLUM |  görsel 1

    ............................................................................... olaylar olaylar =)         15.Bölüm İndir Devamı

04 09 2011

LEYLA iLE MECNUN 14.BOLUM

LEYLA iLE MECNUN 14.BOLUM |  görsel 1

    ............................................................................... olaylar olaylar =)         14.Bölüm İndir Devamı

04 09 2011

LEYLA iLE MECNUN 13.BOLUM

LEYLA iLE MECNUN 13.BOLUM |  görsel 1

    ............................................................................... olaylar olaylar =)         13.Bölüm İndir Devamı

04 09 2011

LEYLA iLE MECNUN 12.BOLUM

LEYLA iLE MECNUN 12.BOLUM |  görsel 1

    ............................................................................... olaylar olaylar =)         12.Bölüm İndir Devamı

04 09 2011

LEYLA iLE MECNUN 11.BOLUM

LEYLA iLE MECNUN 11.BOLUM |  görsel 1

    ............................................................................... olaylar olaylar =)         11.Bölüm İndir Devamı

04 09 2011

LEYLA iLE MECNUN 10.BOLUM

LEYLA iLE MECNUN 10.BOLUM |  görsel 1

    ............................................................................... olaylar olaylar =)         10.Bölüm İndir Devamı

04 09 2011

LEYLA iLE MECNUN 09.BOLUM

LEYLA iLE MECNUN 09.BOLUM |  görsel 1

    ............................................................................... olaylar olaylar =)         09.Bölüm İndir Devamı

04 09 2011

LEYLA iLE MECNUN 08.BOLUM

LEYLA iLE MECNUN 08.BOLUM |  görsel 1

    ............................................................................... olaylar olaylar =)         08.Bölüm İndir Devamı

04 09 2011

LEYLA iLE MECNUN 07.BOLUM

LEYLA iLE MECNUN 07.BOLUM |  görsel 1

    ............................................................................... olaylar olaylar =)         07.Bölüm İndir Devamı

04 09 2011

LEYLA iLE MECNUN 06.BOLUM

LEYLA iLE MECNUN 06.BOLUM |  görsel 1

    ............................................................................... olaylar olaylar =)         06.Bölüm İndir Devamı

03 09 2011

LEYLA iLE MECNUN 05.BOLUM

LEYLA iLE MECNUN 05.BOLUM |  görsel 1

    Mecnun'dan serenat ; "Sevdalılar Beni Anlar", Mecnunun Meshur olması, İskenderin taksisinin patlaması ve gömülmesi, İsmail Abi ve Yavuzun film setlerinde iş bulması, Mecnun'un Leyla ve Ardanın Nişanını Atla basması Olaylar Olaylar =)     05.Bölüm İndir Devamı

03 09 2011

LEYLA iLE MECNUN 04.BOLUM

LEYLA iLE MECNUN 04.BOLUM |  görsel 1

  Erdalinin Keşfi, Erdaliyi içen herkesin hasta olması, Leylanın Kaçırılması, Mecnun ve İsmail Abi'nin ambulans  macerası ve Olaylar Olaylar =)       04.Bölüm İndir Devamı

03 09 2011

LEYLA iLE MECNUN 03.BOLUM

LEYLA iLE MECNUN 03.BOLUM |  görsel 1

  Mecnun'un Tatar Ramazana özenmesi ve oyun bozma çalışmaları :) İskender'in taksisinin çalışır halinin son görünüşü, Mecnun'un Leyla'ya mektubu ve mektubun meşhur olması, Leylaların evine haciz gelmesi, Yavuzun çırak bulması, Metin'in Mecnun'a para teklifi halı sahada kapışma olaylar olaylar =)       03.Bölüm İndir Devamı

03 09 2011

LEYLA iLE MECNUN 02.BOLUM

LEYLA iLE MECNUN 02.BOLUM |  görsel 1

    Mecnun'un Leyla ile tanışma çabaları, düğünden kız bulma sanatı, İsmail abinin garsonluğu, Mecnun'un Leyla'yı Erdal Bakkala yemeğe götürmesi olaylar olaylar =)     02.Bölüm İndir Devamı

03 09 2011

LEYLA iLE MECNUN 01.BOLUM

LEYLA iLE MECNUN 01.BOLUM |  görsel 1

    MECNUN ve LEYLA'nın ilk karşılaşması, Mecnun'un aşık oluşu ve olaylar olaylar =)       01.Bölüm İndir Devamı

02 09 2011

İsmail Abi diyor ki;

  Hoşgeldiniz. Leyla ve Mecnun dizisi sevenleri ve sevmeyeleri. Aa böyle bir dizi mi varmış diyenleri. Yeni gördüm bir bakalım nasıl diyenleri. Aman boşver diyenleri, vay ne güzel siteymiş takibe alalım diyenleri. Hepiniz hoşgeldiniz sayfama. Buyrun çayınız efendim; 'adam bana çay verdi çay çay. bana çay verdi. çay veren adam kötü olur mu hiç ?' Söyleyin sevgili izleyiciler olur mu hiç olmaz tabi. Şimdi bu sayfa ne sayfasıdır, anlamışsınızdır ama ben yinede söyleyeyim. Leyla ve Mecnun Dizisini indirme ve izleme sayfasıdır. İster izler ister indirirsiniz. Hem izleyip hem indirebilirsinizde... 'nabacanız sevgili izleyiciler ekmek parası' Neden reklamlar var bu sayfada demeyin bi sayfam olmuşken reklamsız olmasın dedim nabacanız ekmek parası "Ramazan Davulunu" da verdik =) 'senin ağzından çıkanla kulağının duyduğunun aynı şey olmadığının hiçmi farkında değilsin' Desemde aldırmayın siz bana sevdiğimden diyom onu. Yoksaa.. Hem bakın gerçekten güzel şeyler derim ben bazen. Güzel dizidir Leyla ile Mecnun. Pek severim ben Mecnunu . Başına bişey geldimi; "gidelim ağzını burnunu kıralım" derim ama o yanaşmaz tabi. Derki 'abi sen iyi misin?' Koç gibiyim koç evelallah. Sizle konuşayım derken, "nam nam nam nam nam yemişim dört tane simit." Sizede kalmadı. sağlık olsun be sevgili izleyiciler. candan önemlimi. Şimdi sevgili izleyiciler hadi ben gittim siz izleyin bölümleri. 'benim babam türk sinemasına yeşilçamı diken adamdır.' O derece izleyin ona göre. Hadi kalın sağlıcakla. (ismailabi.blogcu) Dibine Not: Kırmızı yazılar Leyla ile Mecnun dizisinden İsmail Abi karakterli oyuncunun replikleridir. Mavi olan ... Devamı

02 09 2011

Fileserve'den Dosya indirmek Resimli anlatım

Fileserve'den Dosya indirmek Resimli anlatım |  görsel 1

      2. Aşama     3. Aşama     hemmenindir.org sitesinden alınmıştır. Devamı